ІНФОРМАТИКА 3 клас

УРА! СКОРО КАНІКУЛИ!
Любі діти, ви гарно попрацювали протягом навчального року!
Дякую за старанність та працьовитість!

26 травня 2020р. 

Тема. Підсумковий урок за рік.
Переглянь відео, усно виконай завдання.

19 травня 2020р. 

Тема. Створення комп'ютерних презентацій.
Давай повторимо (усно):
1) Що називається комп'ютерною презентацією?
2) Яку програму можна використовувати для створення комп'ютерних презентацій?
3) Як додати до презентації новий слайд?
4) Як додати на слайд текст? малюнок?
Практичне завдання. Створи презентацію Казкові герої (5-6 слайдів)

Тема. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

12 травня 2020р. 

Тема. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
1. Переглянь презентацію, дай відповіді на запитання та виконай практичне завдання
2. Виконай 
Інтерактивна вправа

5 травня 2020р.

Тема. Середовище створення презентацій. Переміщення слайдами презентації. Режим показу та режим змінювання слайдів.
1. Переглянь відеоурок


2. Створи свою презентацію "ВЕСЕЛКА
3. Виконану практичну роботу не забудь відправити на мою електронну скриньку

28 квітня 2020р. 

Тема. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
Ми з вами починаємо вивчати нову тему "Робота з презентаціями"
1. Переглянь презентацію

2. Користуючись презентацію дай відповіді на запитання та запиши у зошит.
- Що таке презентація?
- Хто вважається доповідачем/доповідачкою?
- Яка презентація називається комп'ютерною?
- З чого складається презентація?
3. Спробуй створити 4 слайда презентації (практична робота - слайд 14).
4. Не забудь відправити фотозвіт на електронну скриньку elena.gaychuk@gmail.com 

21 квітня 2020р.

Тема. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах

1. Прочитай матеріал уроку:

Щодня, щогодини, щохвилини та щосекунди ми отримуємо чимало інформації з навколишнього світу. А чи правдива вона, чи можна цій інформації довіряти? 
Інформатика, як наука, вивчає інформацію і те якою вона буває, в тому числі істинною чи хибною. 
Істинна інформація – правдива інформація.


Чи є ж якісь конкретні рекомендації як визначити істинна чи хибна інформація, яку ми отримуємо? Звісно є. Ось, деякі з них:
  • завжди перевіряй все нове, що почув;
  • користуйся перевіреними джерелами інформації (рекомендованими підручниками, офіційними сайтами);
  • коли почув щось нове, спробуй знайти більше нової інформації про це щось з джерел, яким можна довіряти (підручники, енциклопедії, офіційні сайти);
  • завжди ретельно обдумуй отриману інформацію, стався до неї критично, використовуй уже набуті знання, щоб якісно оцінити те нове, про що дізнався.
Це невеликий перелік правил, якими потрібно користуватися, щоб знати істинну чи хибну інформацію ти отримав. І керуватися ними потрібно не лише на уроках, а й у повсякденному житті – тоді жоден шахрай не зможе вас обдурити.

2. Виконайте вправи за посиланням.
Надішліть учителю на пошту elena.gaychuk@gmail.com фотозвіт (скріншот чи фото) про виконану роботу

Вправа 1. >>>                Вправа 2. >>>                Вправа 3. >>>
Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині відправити фотозвіт на пошту. Дякую!


14 квітня 2020р.

Тема. "Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць"
- Переглянь презентацію та виконай завдання.
1) Розгадай ребуси (слайди 2-4 ), запиши відповіді у зошит.
2) Дай відповіді на запитання та запиши у зошит:
- Для чого використовують таблиці? (слайд 5)
- З чого складається таблиця? (слайд 7)
- Що можуть містити таблиці? (слайд 7)
3) Усно дай відповіді на запитання (слайд 16).
4) Виконай практичне завдання (слайд 18).
Не забудь виконані роботи надіслати на електронну адресу: elena.gaychuk@gmail.com
                                7 квітня 2020р.
Тема. "Доповнення текстів зображеннями"
- Переглянь презентацію та виконай завдання.
1) Познайомся, що таке анаграма, та розгадай декілька анаграм.
2) Запиши у зошит, що можна вставити до текстового документа (слайд 10).
3) Запиши у зошит, що визначає спосіб обтікання текстом (слайд 17).
4) Виконай практичне завдання (слайд 30) . 


- По бажанню виконай додаткове завдання "Цікаве про тварин". 
- Знайди цікавий матеріал про будь-яку тварину, надрукуй або скопіюй інформацію та встав в свій документ. Оформи  документ за допомогою картинки цієї тварини. 

Виконані роботи надішли на електронну адресу: elena.gaychuk@gmail.com

   24 березня 2020р.
Тема. "Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Введення символів за допомогою клавіатури"

- Переглянь презентацію, розгадай ребуси і запиши відповіді в зошит.
- На слайді 42 - виконай практичне завдання. 



17 березня 2020р.

Тема. "Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури"

- Переглянь презентацію, зроби логічну розминку і запиши відповіді в зошит (слайд 25).
- На слайді 29 - виконай практичне завдання. 



















Немає коментарів:

Дописати коментар